Compliance Portal

Management Portal
– En portal for virksomhedens medarbejdere som giver bedre overblik og forenkler intern kommunikation.

Tidsbesparende

Overblik over alle sager, samlet ét sted for alle medarbejdere, sparer intern tid og giver et hurtigt overblik.

Sikkert

Login med eksisterende brugerkonti sikrer øjeblikkelig adgang og eliminerer behovet for administration af brugere.

Brugervenligt

Intuitivt og brugervenligt design eliminerer behov for uddannelse og onboarding af medarbejdere.

Udfordringer

Virksomheder, der er underlagt hvidvaskloven, står ofte over for udfordringer med administration af kundedata, persondata, indhentning og opbevaring af dokumentation.

Det er en stor udfordring at holde styr på igangværende sager og samtidig sørge for at der bliver fulgt op på disse, for at sikre en effektiv og gnidningsfri onboarding af nye kunder.

Der er også krav om kontinuerlig overvågning og opdatering kundedata for eksisterende kunder, samt periodisk gengodkendelse baseret på kundernes respektive risikoindikatorer.

Løsningen

Comply Today » Compliance Portal

Med Compliance Portalen får jeres compliance-medarbejdere et omfattende overblik over alle igangværende sager, involverede personer, tilknyttede dokumenter og kritiske rapporter.

Portalen giver adgang til detaljerede tidslinjer for hver sag, så teamet altid er opdateret på, hvor langt en sag er, og hvilke næste skridt der skal tages. Med få klik kan man navigere mellem sager, evaluere indsamlet dokumentation, og sikre, at intet går tabt i processen.

En af de store styrker ved Compliance Portalen er evnen til at understøtte intern kommunikation, hvilket gør det nemmere og mere overskueligt for compliance-medarbejdere at koordinere med hinanden.

Derudover tilbyder portalen værktøjer til godkendelse og afvisning af kunder og sager, så beslutningsprocesserne bliver både strømlinede og transparente. Dette sikrer, at alle beslutninger er veldokumenterede og let tilgængelige for fremtidig reference.

Effektiviseret risikostyring

Compliance Portalen jer fuld kontrol over KYC-processerne lige fra første oprettelse af kunder, indhentning, revidering og opbevaring af dokumenter til håndtering af godkendelsesprocesser og ultimativt detaljerede rapporter til brug ved tilsyn fra myndighederne.

Uanset om det drejer sig om at tage beslutninger baseret på opdateret kundeinformation, dele vigtige oplysninger med kolleger, eller generere omfattende rapporter, hjælper portalen med at gøre alle compliance-relaterede aktiviteter mere effektive og præcise.

Dette sikrer jeres virksomhed de bedste vilkår for at kunne leve op til alle compliance-krav og kunne arbejde proaktivt med risikostyring og kundeadministration.

Funktioner

Nedenfor ses et udvalg af de vigtigste funktioner i Client Identification fra Comply Today.

Dashboards

Få det fulde overblik som medarbejder eller teamleder med opsummering og statistik på sager, kunder og opgaver på tværs af hele organisationen.

Teamwork

Mulighed for at arbejde i teams giver bedre overblik i større organisationer og giver mulighed for specialisering indenfor forskellige områder indenfor compliance.

Rapportering

Rapportering giver mulighed for overblik og indsigt i data for at kunne fokusere indsatsen og udnytte ressourcer bedst muligt.

File Explorer

Den indbyggede File Explorer giver mulighed for at tilgå dokumenter og billeder på en sikker måde, uden behov for at downloade dem først.

Avancerede lister

Mulighed for at konfigurere søgning, sortering, filtrering, gruppering, opsummering mv. og understøtter eksport til PDF, CSV og Excel.

Dokument preview

Gennemse dokumenter direkte i applikationen uden at downloade dem. Giver en mere effektiv process og et vigtigt element i forhold til GDPR.

Automatisk makulering

Automatisk destruering af personhenførbare og følsomme oplysninger, når der ikke længere er et legitimt formål med at opbevare disse.

Tidslinje

Tidslinjen giver et historisk overblik over alle hændelser på kunder, sager eller personer og sikrer dermed et såkaldt audit-trail.

Notifikationer

Få notifikationer fra systemet når kunder henvender sig eller udfører opgaver som er essentielle for sikre fremdriften i sagerne.

Integration

Mulighed for integration til andre systemer via REST API’er og andre former for dataudveksling.

Godkendelse

Indbygget håndtering af godkendelsesprocesser sikrer overholdelse af virksomhedens regler og giver bedre mulighed for kontrol.

Workload

Få et overblik over hvor travlt medarbejderne har på tværs af teams og fordel ressourcer for at sikre en hurtig og effektiv sagsbehandling.

Dokumentkategorisering

Kategorisering af dokumenter sikrer korrekt indhentning, behandling, opbevaring og sletning af dokumenter og hjælper med at leve op til lovgivningen.

Risikovurdering

Risikovurderinger kan opdeles og tilpasses virksomhedens politikker og hjælper med at standardisere og kvalitetssikre risikovurdering af kunderne.

PEP

Mulighed for afdækning af Politisk Eksponerede Personer (PEP), som led i risikovurderingen af kunder.

Overvågning

Automatisk overvågning af kundestamdata medvirker til kontinuerligt at være på forkant med nye risikofaktorer.

Uddelegering

Uddelegering og opfølgning på opgaver kunder og medarbejdere imellem sikrer en flydende og effektiv sagsbehandling.

Automatiske kørsler

Mulighed for opsætning af automatiserede kørsler til arkivering af dokumenter, indhentning af rapporter, udveksling af data mv. sikrer en altid up-to-date platform.

CVR integration

Standard integration til CVR sikrer opdaterede kundestamdata, og automatiserer oprettelse af kunder og reelle ejere.

GDPR Compliant

Sikker opbevaring af personoplysninger giver bedre mulighed for at overholde kravene til GDPR.

Notater

Mulighed for at angive notater på sager, kunder, personer, dokumenter mv. sikrer at der er dokumentation for alle handlinger ved gennemgang af sager og ved tilsyn .

Klar til en demo?

Kontakt os for en kort og uforpligtende demo af vores løsninger eller blot en snak om KYC og compliance.

– Vi er altid nysgerrige på at høre om jeres processer og udfordringer.

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.